O wynajmie biur w Krakowie i okolicy – co warto wiedzieć?


Wynajem biur w Krakowie staje się bardzo popularny wśród małych, średnich, ale i dużych firm. Czym jest to spowodowane?

Trend ten jest rezultatem doskonałego rozeznania deweloperów w rynku oraz oferowania właścicielom przedsiębiorstw przestrzeni, które są w sposób optymalny dostosowane do ich potrzeb.

Warto na przykład wiedzieć, że znaczna część dostępnych obecnie lokali została już na wstępnym etapie wyposażona w niezbędne urządzenia, osprzęt i udogodnienia. Jest to równoznaczne z możliwością rozpoczęcia korzystania z możliwości jakie one oferują momentalnie po otrzymaniu kluczy i podpisaniu umowy – nie będzie w takim przypadku mowy o przestojach czy przerwie w prowadzeniu działalności gospodarczej, która jak wiadomo może negatywnie przełożyć się na postrzeganie marki oraz spowodować nagły odpływ klientów.

Potencjalnych wynajmujących cieszy także sensowny stosunek jakości do ceny przestrzeni biurowych – ich cena jest znacznie niższa niż ma to miejsce w przypadku ich odpowiedników zlokalizowanych między innymi w Warszawie, Gdańsku, czy Łodzi, a dodatkowo – osoba zainteresowana otrzymuje dostęp do biura, z którego korzystanie jest samą przyjemnością, między innymi dzięki implementacji nowoczesnych rozwiązań wykończeniowych.

Nie można w tym miejscu nie wspomnieć o zastosowaniu najwyższej jakości okien i drzwi o wysokim współczynniku izolacji akustycznej oraz termicznej. Doskonale tłumią one wszelkie hałasy o wysokim natężeniu decybeli, które mogłyby podczas dnia pracy przedostawać się do lokalu, utrudniając realizowanie kluczowych z punktu widzenia firmy projektów oraz negatywnie przekładając się na komfort interesantów. Izolacja termiczna to z kolei gwarancja, iż niezależnie od panujących na zewnątrz warunków atmosferycznych, w biurze utrzymywać się będzie przyjemna temperatura, umożliwiająca wykonywanie zadań stricte zawodowych z maksymalną możliwą produktywnością.

Wszystkie osoby, które żywo interesuje tak krótko- jak i długoterminowy wynajem biur w Krakowie powinny dodatkowo mieć świadomość, że jeżeli postanowią one przenieść siedzibę firmy do biurowca wzniesionego relatywnie niedawno oraz w pełnej zgodności z obowiązującymi obecnie prawidłami prawa budowlanego, to mogą one liczyć na dodatkowe udogodnienia w postaci zaimplementowanych systemów inteligentnych.

W sposób zautomatyzowany zarządzać będą one zużyciem wody, prądu, mediów oraz regulacją temperatury, pozwalając na uzyskanie optymalnych warunków pracy w momencie, gdy lokal jest wykorzystywany oraz ograniczenie do minimum marnotrawstwa w godzinach nocnych oraz podczas wszelkiej maści świąt, kiedy to klientom nie są świadczone usługi.

Bezpośrednio przełoży się to na możliwość poczynienia znacznych oszczędności w ujęciu długoterminowym po stronie właściciela takiego biurowca, umożliwiając mu obniżenie czynszu albo utrzymanie go na stałym, przystępnym poziomie nawet w trudniejszym i bardziej wymagającym gospodarczo okresie. Trudno obecnie o korzystniejszą ofertę, co potwierdzają nie tylko dane analityczne, ale i opinie samych przedsiębiorców, którzy zdecydowali się na wynajem biur w Krakowie!

 

Artykuł sponsorowany

0 Replies to “O wynajmie biur w Krakowie i okolicy – co warto wiedzieć?”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *